کانکس بیت کوین

کانکس بیت کوین

کانکس بیت کوین

از نام های پرتکرار سال های اخیر در زمینه سازه های پیش ساخته ، کانکس بیت کوین است . این سازه ها باعث ایجاد درآمد و سود بسیاری برای افراد می گردد ؛ زیرا بدون شک استخراج رمز ارز و به خصوص سرمایه گذاری و تولید بیت کوین ، یکی از پرسودترین حوزه های سرمایه گذاری و درآمدی است .

در نتیجه برای کسانی که به دنبال کسب سود انفعالی و درآمد بی نظیر هستند ، استفاده از کانکس بیت کوین می تواند بسیار مفید باشد . در این مقاله می‌خواهیم به این کانکس و مزایای آن بپردازیم کانکس ماینر.

 مزایای کانکس بیت کوین

همانطور که در مقدمه ذکر کردیم ، استفاده از ارزهای دیجیتال و استخراج آن ها ، برای داشتن درآمد انفعالی زیاد ، بسیار کاربردی و اساسی می باشد. این کانکس ها می تواند تعداد زیادی از دستگاه های ماینر را درون خود جای داده ، و با تجهیزات و امکاناتی که در اختیار کاربر می گذارند ، این امکان را فراهم کنند که استخراج رمز ارز صورت پذیرد .

در بین تمامی ارزهای دیجیتال ، استفاده از ماینرهای بیت کوین ، از دیگر ارزهای دیجیتال برتری بسیار فراوان تری دارد . زیرا عملکرد آن در دهه های پیش ، بسیار خیره کننده بوده است . بنابراین افراد زیادی که به دنبال این هستند تا بتوانند با سرمایه کنار گذاشته خود ، درآمد انفعالی همیشگی ایجاد کنند ، می ‌توانند با استفاده از سازه های پیش ساخته که برای قرار دادن دستگاه های ماینر در آنها سفارشی سازی شده اند. به این هدف دست پیدا کنند . بنابراین در واقع خرید و استفاده از کانکس بیت کوین ، یک سرمایه گذاری به حساب می آید .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554002 تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم در ساخت کانکس ماینر

نکات مهم در ساخت کانکس ماینر

نکات مهم در ساخت کانکس ماینر

اما نکاتی در استفاده از این سازه پیش ساخته وجود دارد که باعث می شود تولید آن با پیچیدگی ها و تخصص و فن زیادی صورت پذیرد .

در این مقاله سعی کرده ایم به صورت کاملا مختصر و مفید ، به ویژگی های فنی این سازه ها بپردازیم تا با خواندن آن ها بتوانید هم به تفاوت کانکس مورد استفاده برای استخراج رمز ارز با دیگر کانکس ها پی ببرید ، و هم این که با دانستن آن بتوانید سازه خوبی را برای خود تهیه نمایید .

 امکانات کانکس بیت کوین

  • روشنایی فارم

روشنایی فارم

روشنایی فارم

در زمینه روشنایی محیط و محل کار ، استانداردهای مختلفی وجود دارد . معمولاً این استاندارد ها بیان می کند که برای یک محیط مناسب فارم بین حداقل ۵۰ و حداکثر ۱۰۰ لوکس روشنایی نیاز است . در نتیجه در فارم هایی که توسط کانکس ها راه اندازی می شوند ، این روشنایی و نور در این بازه تامین می شود .

برای ایجاد نور و روشنایی در کانکس ، می توان از موارد مختلف استفاده نمود . اما از آن جایی که مصرف برق در کانکس های بیت کوین زیاد است ، باید تا می توان از لامپ های بسیار کم مصرف استفاده کرد ، که هم نور زیادی دارند و هم مصرف آنها بسیار کمتر است .

  •  کابل کشی استاندارد

از آنجایی که دستگاه های استخراج کننده بیت کوین دارای مصرف برق زیادی می باشند ، در نتیجه نیاز است از سیم کشی ها و کابل کشی های استانداردی استفاده شود . به این منظور معمولاً استفاده از کابلهای سیم مسی قدرتمند اهمیت فراوانی دارد .

با رعایت اصول کابل کشی  کابل کشی هایی که در در این سازه ها نیاز است ، به صورت ساخت یافته و منظم ایجاد شده و نیز توسط روش های استانداردی که وجود دارد ، زاویه بندی های مختلف و خم ها در سیم کشی و کابل کشی این سازه های پیش ساخته صورت می پذیرد . همچنین از تابلوهای الکتریکال بسیار قدرتمند و نیز فیوزهای برق دارای مقاومت بسیار بالا استفاده می شود ، تا بتوان برق سه فاز را در کانتینر تامین نمود کانکس ویلایی.

  • پارامترهای محیطی

در بازه عملیاتی دستگاه های ماینر ، باید دائماً دما و رطوبت به صورت مستمر به صورت مناسب حفظ شود . در نتیجه نیاز است دائم دما و رطوبت اندازه گیری شود . در صورت افزایش یا کاهش آن‌ها ، با استفاده از تجهیزات ، دما و رطوبت را به حد مطلوب رساند . این کار با استفاده از حس گرهای مختلف انجام می‌شود ؛ از جمله حس گر رطوبت هوا و حس گر دما . با استفاده از این حس گرها در صورت نقص یا اشکال در استانداردها ، اقدامات مناسب صورت می پذیرد .

  • دمای مناسب

دمای مناسب

دمای مناسب

برای عملکرد خوب دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال ، باید هوای درون سازه بین ۲۰ الی ۲۵ درجه سانتیگراد باشد . با افزایش این دما امکان آسیب دیدن قطعات داخلی دستگاه های ماینر زیاد است . پس باید توجه کرد حسگر های حرارتی عملکرد خوبی را نشان دهند . برای خنک سازی محیط داخل کانکس ، از تجهیزاتی استفاده می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت .

  • میزان رطوبت

همچنین رطوبت نسبی که در داخل کانکس وجود دارد باید بین ۴۰ الی ۵۵ درصد باشد. رطوبت بالاتر از این مقدار عمر دستگاه ماینر را به شدت پایین آورده ، و منجر به سوختگی آنها نیز می‌ شود . حسگر های تشخیص رطوبت در این موارد کاربرد زیادی دارد. به وسیله ی آن ها می توان میزان رطوبت در کانکس را تشخیص داد .

  • نرخ تغییر دما

مورد بعدی که باید به آن توجه نمود ، حداکثر نرخ تغییر دماست. یعنی تا چه میزان تفاوت بین حداقل و حداکثر دما در یک ساعت ، می تواند برای دستگاه بدون ضرر باشد . این مقدار برابر است با حداکثر پنج درجه سانتی گراد در هر ساعت .

تغییر دما در بازه ۵ درجه آسیبی به دستگاه نمی رساند . برای اینکه بتوان دما و رطوبت را اندازه گیری نمود ، از حس گرهایی استفاده می شود که در فاصله ۵.۱ دهم متر بالاتر از کف سازه پیش ساخته نصب شده ‌اند . برای کاهش رطوبت می توان از ای asic که در بین دستگاههای ماینر قرار داده شده ، استفاده نمود . با استفاده از این تجهیزات ، جلوی رطوبت زیاد درون کابین گرفته می شود .

  • تغذیه الکتریکی

تغذیه الکتریکی

تغذیه الکتریکی

معمولاً برای استفاده از فارم ، از برق شهری استفاده می شود . برای این که به کابین ها برق رسانی نمود ، در تابلوهای برق مخصوص ، مدارهای تغذیه برق نصب و سربندی شده اند . بنابراین هیچ کدام از تجهیزاتی که در کابین ها وجود دارند.به صورت مستقیم و بدون استفاده از فیوز ، اتصال به برق شهری ندارند . درون یک کابین فاصله پریزها باید به صورت استاندارد باشد . معمولاً این فاصله ۶۵.۳ متر است که این فاصله ، فاصله ی استاندارد محسوب می شود کانکس آماده.

  • خنک سازی هوای درون کانکس

برای اینکه محیط درون کانکس خنک شود ، از تجهیزات مختلفی می توان استفاده نمود . از جمله : کولر آبی ، سیستم واتر کولینگ ، اسپیلت ، پدهای سلولزی و موارد دیگر ؛ که در این بخش ، فقط به توضیح عملکرد واتر کولینگ و خنک سازی به وسیله آب می‌پردازیم . برای این که محیط داخل کانکس خنک شود ، نیاز است علاوه بر استفاده از فن های متعدد ، از یک سیستم شبکه آبرسانی نیز استفاده شود . در این حالت پس از این که هوا از شبکه لوله های آب خنک عبور کرد. از طریق فن های دمنده به داخل کانکس پرتاب می شود .

همچنین قبل از اینکه وارد کانکس شوند ، فیلترهای غبارگیر جلوی ورود ذرات معلق در هوا را می گیرند و سپس هوای پاک و خنک به داخل کانکس هدایت می شود . پس از آن که این هوا در بین دستگاه های ماینر پیچید ، به وسیله سایر فن ها که نقش مکندگی را دارند. از محیط خارج شده و هوا را تعدیل می نمایند .

سایر تجهیزات کانکس بیت کوین

سایر تجهیزات کانکس بیت کوین

سایر تجهیزات کانکس بیت کوین

علاوه بر موارد ذکر شده ، استفاده از فیلترهای هوا که می‌توانند ۹۸.۸  درصد از ذرات غبار را به خود جذب نمایند ، نیز ضروری است . همچنین می توان به سیستم های رعدگیر و سیستم اتصال به زمین نام برد .

برای جلوگیری از نفوذ آب به درون کانکس نیز ، مواردی لحاظ گردیده است . از جمله سقف شیب دار و عایق بندی بسیار مناسب ، استفاده از پدهای سلولزی برای خنک کردن محیط و قفسه کشی برای نگهداری دستگاه ماینر نیز حائز اهمیت است .

جمع بندی

با توجه به رشد روز افزون استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان یک سرمایه گذاری مناسب و نیز اهمیت دستگاه های ماینر در تولید و استخراج رمز ارز ها ، کانکس بیت کوین مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است . با استفاده از این تجهیزات می‌توان ارزهای دیجیتال را استخراج نموده و کسب سود فراوانی را داشت .

بنابراین این کانکس ها به عنوان یک منبع سرمایه گذاری فوق العاده برای افراد به حساب می روند  آنچه حائز اهمیت است این است که بتوان یک فضای مناسب را فراهم نمود که استخراج رمز ارز در آن صورت پذیرد .

در این مقاله به ویژگی های اصلی کانکس بیت کوین و مزایا و کاربردهای آن پرداختیم . امیدوارم مورد استفاده واقع شده باشد کانتینر دست دوم.

b2n

yun

rizy

Bitcoin Connex

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *