کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی

یکی از انواع کانکس های که قطعاً در موارد زیادی آن را دیده اید ، سازه سرویس بهداشتی می باشد.  این کانکس ها به صورت تک چشمه و یا چند چشمه تولید می گردد .برخی از آنها می‌توانند راه رو داشته باشند و بعضی از آنها فاقد راه روهستند . معمولاً سازه سرویس بهداشتی در مسیرهای مختلف زیارتی و سیاحتی ، پارک ها ، پروژه های عمرانی ، در رستورانها به کار می رود . در ادامه به معرفی این کانکس ها می پردازیم. کانکس دوبلکس

کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

"<yoastmark

این سازه های پیش ساخته شده ، یک کانکس در ابعاد بسیار کوچک می باشند که دارای یک چشمه حمام و یا یک چشمه سرویس بهداشتی و توالت می باشند . گاهی در بعضی از کانکس های تک چشمه ، سرویس بهداشتی توالت و حمام در یک جا و همراه با یکدیگر استفاده می شوند . در حالتی که سرویس بهداشتی و حمام یک جا می باشند. باید ابعاد کانکس بزرگتر در نظر گرفته شود .

از این کانکس در موارد مختلفی استفاده می شود ؛ اما بیشترین کاربرد آنها مربوط به پروژه های ساختمانی می باشد . این کانکس ها دارای دو نوع سبک و همچنین انوع سنگین هستند . متریال و مصالحی که در ساخت این نوع از کانکس به کار می رود ، عمدتاً در پنج دسته قرار می‌گیرند :

  • گالوانیزه
  • سایدینگ
  • ساندویچ پانل
  • کامپوزیت
  • و استیل
  • کانکس ماینر

مشخصات سازه سرویس بهداشتی تک چشمه سبک

در این کانکس ها برای شاسی از پروفیل های آهنی استفاده می شود . معمولا پروفیل های آهنی که در این نوع از کانکس ها به کار می روند ، ابعاد ۸ در ۸ سانتی متر دارند . اسکلت آن ها نیز از پروفیل های آهنی که دارای ابعاد ۴ در ۴ سانتی متر می باشند ، ساخته شده است .بدنه و نمای خارجی کانکس های سرویس بهداشتی تک چشمه سبک ، از ورق گالوانیزه است . این ورقه ها با رنگ استاتیک پوشیده شده اند . همچنین جداره ها از عایق پلی استایرن به ضخامت ۴ سانتی متر استفاده می کنند . پوشش داخلی دیوارپوش این کانکس ها ، از نوع پی وی سی سفید می باشد.

کف این کانکس از نوع فایبر سرامیک است . معمولاً سیستم برق کشی این کانکس ها به صورت روکار طراحی می‌شود و در آنها داکت و فیوز مینیاتوری به کار می رود . لوله کشی کانکس تک چشمه سبک نیز ، به صورت روکار است .  در این لوله کشی ها ، از لوله های پلیمری استفاده می شود .

همچنین می توان در آن ، روشویی ، آیینه ، مخزن مایع دستشویی ، فن تهویه هوا و سرویس بهداشتی فرنگی نیز استفاده کرد. کانکس بیت کوین

 مشخصات کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه سنگین

"مشخصات

در کانکس های سرویس بهداشتی سنگین که تک چشمه می باشند. برای ساخت شاسی از پروفیل های آهنی استفاده می شود . این پروفیل ها معمولا ابعاد ۸۰ در ۸۰ سانتی متر را دارند . همچنین اسکلت آنها نیز از پروفیل های آهنی ساخته شده است .  پروفیل های آهنی اسکلت ،  ابعاد ۴۰ در ۴۰ سانتی متر را دارند و ضخامت آن ها به ۲ میلیمتر می رسد . در بدنه خارجی این کانکس ها از ورق گالوانیزه استفاده می شود و روی آن رنگ استاتیک می خورد .

همانند سازه سرویس بهداشتی سبک این دسته از کانکس ها نیز از عایق جداره پلی استایرن به ضخامت چهار سانتی متر استفاده می کنند . بقیه مشخصات سازه سرویس بهداشتی تک چشمه سنگین مانند سرویس بهداشتی سبک می باشد . از جمله نوع شیرآلات ، سیستم برق کشی ، کف فایبر سرامیک این کانکس ها ، لوله کشی ، روشویی ، آینه ، فن تهویه هوا و غیره…

 کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه برای باغ

در بسیاری از موارد افراد قصد این را دارند که سازه سرویس بهداشتی خود را در درون باغ  خود نصب نمایند. این مورد بای باغ های برگ کاربرد بیشتری هم دارد . در این گونه موارد سعی می‌شود که کانکس ها ظاهر مناسبی داشته باشند . معمولاً از کانکس هایی که دارای ظاهر کلبه ای شکل هستند. در این موارد استفاده می شود. کانکس پزشکی

یکی از کاربردهای عمده و اساسی این کانکس ها در کانکس های ویلایی شمال کشور می باشد که افراد قصد دارند قبل از ورود به باغ و خانه ، شن های ماسه ساحل را از خود دور نمایند .کانکس سرویس بهداشتی

مشخصات سازه سرویس بهداشتی تک چشمه برای باغ

در این دسته از کانکس ها نیز برای ساخت شاسی از پروفیل های آهنی استفاده می شود . ابعاد پروفیل های آهنی شاسی معمولاً ۸۰ در ۸۰ سانتی متر است . همچنین برای ساخت بدنه و استراکچر استفاده از  ابعاد ۴۰ در ۴۰ سانتی‌متر برای پروفیلهای آهنی مناسب است . این نوع پروفیل ها سنگین بوده و ضخامت ۴ سانتیمتر را دارند . دیوارپوش داخلی این کانکس ها نیز معمولاً از جنس پی وی سی دارای روکش است . کف آن از فایبر سرامیک یا سرامیک استفاده می شود . همچنین سیستم برق کشی آن در اکثر موارد به صورت روکار می باشد.

کانکس سرویس بهداشتی ساندویچ پانل

"<yoastmark

معمولا این دسته از کانکس ها و سازه های پیش ساخته بیشتر کاربری صنعتی دارند ؛ از ویژگی های مهم این کانکس ها طول عمر و دوام بسیار بالای آن هاست . سقف و دیواره هایی که در این کانکس ها به کار می روند. از جنس ساندویچ پانل هست . نوع عایقی که در کانکس های سرویس بهداشتی ساندویچ پانل به کار می رود ، از جنس پلی اورتان با ضخامت ۴ سانتی متر می باشد . در ساخت این دسته از کانکس ها می توان راهرو طراحی نمود . هم چنین می‌توان آن‌ها را بدون راه رو ساخت .

این کانکس ها قابلیت تجهیز به سرویس بهداشتی فرنگی ، حمام و سرویس بهداشتی ایرانی دارند . همچنین می توان گفت که در این کانکس ها تفاوت زیادی با نوع گالوانیزه از لحاظ استراکچر بندی و شاسی کشی به چشم می خورد . در این دسته از کانکس ها استفاده از پروفیل های ۶۰ در ۶۰ و همچنین ۸۰ در ۸۰ و همچنین در مواردی 100 در 100 سانتی متر استفاده می شود که کاربرد هر کدام از این موارد با توجه به نوع تیپ بندی کانکس متفاوت است. کانکس معدن

مشخصات فنی سازه سرویس بهداشتی ساندویچ پانل

در این دسته از کانکس ها از شاسی پروفیل آهنی استفاده می شود . این شاسی ها ابعاد مختلفی را دارند که به آن اشاره کردیم .  معمولا ابعاد آن ها از ۶۰ در ۶۰ سانتی متر شروع شده و به ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتی متر می رسد . اسکلت و استراکچر کانکس های سرویس بهداشتی ساندویچ پانل ، از جنس پروفیل آهنی می باشند . ابعاد این پروفیل های آهنی ۶۰ در  ۶۰ ، ۷۰ در ۷۰ و ۸۰ در ۸۰ سانتی متر است .

با بررسی پوشش خارجی بدنه و سقف می ‌بینیم که پوشش خارجی آن ها از جنس ساندویچ پانل است . معمولا این ساندویچ پانل ها ضخامت ۴ سانتی متر را دارند . عایق‌بندی این دسته از کانکس ها نیز مانند موارد قبلی با پلی اورتان و به صورت تزریقی می باشد . سایر تجهیزات این دسته از کانکس ها مانند دو دسته قبلی می باشد . یعنی دارای شیرآلات اهرمی بوده در لوله کشی آن از لوله های پلیمری رو کار استفاده می شود . برق کشی آن به صورت روکار بوده و از فن تهویه هوا ، روشویی ، مخزن مایع دستشویی و موارد دیگر استفاده می شود. کانتینر دوبلکس

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

"<yoastmark

در برخی موارد که کسانی که از سرویس بهداشتی استفاده می‌کنند ، زیاد باشند و بیشتر از یک چشمه برای سرویس بهداشتی نیاز باشد. می توان از سرویس های بهداشتی چند چشمه استفاده نمود . این مسئله باعث کاهش هزینه های ساخت و ساز  می شود . همچنین ویژگی دیگر آن مقرون به صرفه بودن نسبت به ساختن چند سازه سرویس بهداشتی تک چشمه می باشد . همچنین باعث می شود فاضلاب و لوله کشی ها در یک جا متمرکز شود که در نتیجه آن هزینه تعمیرات به شدت کاهش پیدا می‌کند.

در این کانکس ها می‌توان از کانکس های سرویس بهداشتی دو چشمه ، چهار چشمه ، شش چشمه ، هفت چشمه ، ده چشمه و دوازده چشمه نام برد . همچنین سرویس های بهداشتی می توانند در دو نوع راهرو دار و بدون راهرو تولید و عرضه گردند. امکانات به کار رفته در آنها نیز متناسب با نیازهای مشتری متفاوت است .

جمع بندی

با مرور موارد بالا می توانیم به این جمع‌بندی برسیم که استفاده از کانکس های سرویس بهداشتی در موارد زیادی مقرون به صرفه می باشد و همچنین می‌تواند نیازهای افراد را برطرف کنند . با توجه به تعداد کسانی که از سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌کنند ، می‌توان آنها را در دو نوع تک چشمه یا چند چشمه ساخت . تجهیزات و امکاناتی که در سرویس های بهداشتی کانکسی به کار می رود ، متناسب با نیازهای مشتری می تواند مختلف باشد . همچنین در ساخت آنها معمولا از پروفیل ها و لوله های محکم استفاده می شود . ضد آب بودن این کانکس ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است .

تا به اینجا در مورد کانکس های سرویس بهداشتی اطلاعات مختصری را آموختیم که می‌تواند ما را در انتخاب یک سرویس بهداشتی کانکسی خوب کمک نماید . امیدوارم این مطالب مفید واقع شده باشد.

خرید کانکس سرویس بهداشتی

اگر شما با روش خرید این سازه ها آشنا باشید، می دانیذ که خرید کانکس سرویس بهداشتی بدون شک مزایای زیادی برای شما به همراه دارد و می تواند شما را به اهدافتان برساند. با این روش ها سریع تر به اهداف خود دست پیدا خواهید کرد.

این کانکس ها می توانند برای هر مکان خاصی ساخته شود. از کانکس های سرویس بهداشتی در ساختمان های اداری، مدارس، بیمارستان ها، خوابگاه ها و. استفاده می شود. از مزایای این کانکس ها می توان به این مورد اشاره کرد که فضای کمی اشغال می کنند و می توان برای هر مکان یا مکانی به صورت ثابت استفاده کرد.

روش استفاده از انواع کانکس سرویس بهداشتی

 

"روش

همچنین استفاده از این نوع کانکس ها بسیار ساده است و در زمان کوتاه ساخته می شوند. کانکس هایی که در محل مورد نظر نصب می شوند دارای عایق صدا و حرارت هستند و در برابر آتش سوزی مقاومت خوبی دارند. این سازه ها این قابلیت را دارند که در دسترس همگان می باشند. کانکس هایی که برای این منظور ساخته می شوند دارای انواع مختلف هستند.

از کانکس سرویس بهداشتی در چه محیط هایی استفاده می شود؟

هر کدام از این سازه ها در ساختمان های دولتی یا به عنوان یک واحد مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین استفاده از کانکس های سرویس بهداشتی به عنوان یک واحد اقامتی یا اداری نیز بسیار مقرون به صرفه است.

کانکس های سرویس بهداشتی به عنوان یک مکان موقت باید دارای امکاناتی از قبیل : سرویس بهداشتی, حمام, توالت, توالت فرنگی باشند.

لازم به ذکر است که در ساختمان های دولتی و یا در ساختمان هایی با امکانات محدود از کانکس های سرویس بهداشتی به عنوان کانکس اداری استفاده می شود. کانکس های سرویس بهداشتی از لحاظ ظاهری و فیزیکی دارای اشکال مختلفی می باشند.

امکان خرید کانکس سرویس بهداشتی در هر جای کشور

خرید کانکس سرویس بهداشتی در بسیاری از نقاط ایران در دسترس هستند. کانکس سرویس بهداشتی به دلیل استفاده از متریال نوین با تنوع بالا توانسته است محبوبیت بسیاری پیدا کند که به همین دلیل در هنگام خرید کانکس به نکات بسیاری توجه می شود.

از جمله ویژگی های کانکس سرویس بهداشتی

 

"از

  1. مقاومت آن در برابر آتش و باران
  2. استاندارد های لازم برای نگهداری تجهیزات داخلی و خارجی
  3. مقاومت در برابر انواع زلزله استاندارد های کیفی و مهندسی استراکچر ( استراکچرال)
  4. قیمت مناسب و در نتیجه هزینه ی مناسب

نکته دیگری که باعث محبوبیت این نوع کانکس شده است استفاده از آن در مکان های مختلف است که باعث می شود هم زمان بیشتری در اختیار مشتریان قرار دهد. خرید کانکس سرویس بهداشتی اگر با این اصول صورت بگیرد، مزایای زیادی خواهد داشت. خرید کانکس سروس بهداشتی مزایای زیادی دارد و قابلیت حمل و نقل ساده ای دارند و می توان از آنها به عنوان کانکس دایمی یا موقت استفاده نمود. کانتینر بیت­کوین

کانکس معمولا در کجا ساخته می شود؟

کانکس هایی هستند که در کارگاه یا کارخانه تولید می شوند و دارای سرویس بهداشتی, دوش, حمام و سرویس های بهداشتی و. هستند.  شما می توانید با این روش اقدام به خرید این نوع کانکس کنید.

در طراحی کانکس سرویس بهداشتی لازم است که نکات مهمی در طراحی کانکس در نظر گرفته شود و بر اساس این نکات کانکس های بهداشتی باید دارای استحکام بسیار بالایی باشند و در برابر حوادث طبیعی, آتش سوزی, زلزله, سرقت و. مقاوم باشند.

مراجعه به وب سایت

 

مراجعه به وب سایت

مراجعه به وب سایت

پس از انتخاب برند، نوع گارانتی، خدمات پس از فروش و موارد دیگر، می توانید با مراجعه به سایت رسمی آن شرکت، اطلاعات لازم را به دست آورید. در پایان، توصیه می کنیم پیش از خرید، حتما نظرات کاربران یا خریداران قبلی را درباره ی آن کالا مطالعه کنید تا از نظرات کاربران و خریداران قبلی محصول مطلع شوید.

در صورتی که پس از مطالعه ی این بخش از مقاله، همچنان سوال یا ابهامی دارید، می توانید با شرکت تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق تلفن ثابت از کارشناسان سوال بپرسید.

با توجه به اینکه امروزه هر نوع خدمات مشاوره ای با در نظر گرفتن شرایط مشتری به صورت جداگانه ارایه می شود. می تواند تجربه ای عالی را برای مشتری رقم بزند. به عنوان مثال در مواردی که مشتری از کیفیت انجام امور گلایه دارد می تواند با حضور کارشناسان و یا حتی مراجعه حضوری مشکل خود را برطرف نماید.

b2n

yun

 w.c Conex 

Rate this post
2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *